0,00 € / 0ks
0

Najčastejšie kladené otázky

Rozdielna farba peny

Otázka:

Dobrý deň, je v poriadku, keď sú jednotlivé vrstvy peny inej farby ako na obrázku? Zloženie matraca potom zodpovedá popisu? Vďaka za odpoveď.

Odpoveď:

Dobrý deň, výrobcovia matracov spolupracujú s viacerými dodávateľmi pien. V prípade, že jeden výrobca peny má odstávku alebo dočasne nevyrába určitý druh peny, je dobré mať v zálohe iného dodávateľa, aby sa zbytočne nepredlžovali dodacie lehoty výroby matracov. Pena totožných vlastností (hustota, stupeň odporu) môže mať u rôznych výrobcov rozdielnu farbu. Preto prosím berte obrázky v katalógu ako ilustračné. U matraca musia byť dodržané výšky jednotlivých vrstiev, ich poradie a tvarovanie.  Ďakujeme za Vašu objednávku.

Kedy budú objednané matrace doručené?

Otázka:

Dobrý deň, pred cca 10 dňami som vo Vašom e-shope spravil objednávku. Môžete mi povedať kedy budú matrace doručené?

Odpoveď:

Dobrý deň, veľmi radi by sme Vás informovali priebežne, no o termíne dodania nedokážeme informovať s predstihom, keďže všetky matrace sa podľa objednávok vyrábajú. Kým nie je matrac vyrobený, tak nedokážeme presnejšie informovať o stave objednávky. Aktuálny nedostatok niektorých typov pien celkovo nabúrava náš systém a postupy vo výrobe, preto nie sme vždy schopní zistiť, v akom štádiu výroby sa konkrétny objednaný matrac nachádza (aktuálne sú v poradí tisíce matracov vo výrobe). Prosíme zákazníkov o trpezlivosť, len čo bude matrac odovzdaný prepravnej spoločnosti, alebo pripravený na osobný odber, budeme Vás informovať na uvedený kontakt. Mô...

Pokračovať

Zaplatím za objednávku kartou?

Otázka:

Keď zadám pri objednávke platbu kartou online, je potrebné zaplatiť vopred alebo až po doručení kuriérom?

Odpoveď:

Dobrý deň, ak preferujete platbu kartou, tak odporúčame zaplatiť na našom webe. Online platba je platba vopred. Máte však záruku, že kartou zaplatíte. Ak zvolíte dobierku a požadovali by ste úhradu kartou pri doručení, kuriér by nemusel mať terminál. Na expedíciu využívame takmer všetkých prepravcov, ale ani jeden negarantuje, že by museli mať všetci kuriéri vo vozoch terminál pre platbu kartou. Ďakujeme za Váš záujem.

Budú matrace stočené alebo rozložené?

Otázka:

Chceli by sme si od Vás objednať matrace. Viete nám povedať ako budú matrace balené pri doručovaní ? Budú stočené a skomprimované, alebo budú doručené rozložené ?

Odpoveď:

Záleží podľa typu matraca. Presnú informáciu nájdete v detaile každého matraca dole v tabulke Špecifikácie. Je tam uvedený spôsob balenia - či sa posiela skomprimovaný alebo nie, prípadne do akej šírky ešte áno a od akej šírky sa už nekomprimuje.

S matracmi neprišli darčekové vankúše

Otázka:

Dnes mi bola kuriérom doručená zásielka, ale chýbajú vankúše, ktoré mali byť doručené ako darček - zadarmo.

Odpoveď:

V prípade, že Vám boli matrace expedované v skomprimovanom (stočenom) stave, tak penové anatomické vankúše nemusia byť na prvý pohľad vidieť - treba zásielku (matrace) rozbaliť a vankúše by tam mali byť pribalené, sú stočené spolu s matracom. Pokiaľ sa tam vankúše nenachádzajú, tak nás prosím kontaktujte a situáciu preveríme.

Prebral som poškodenú zásielku

Otázka:

Dnes mi bola kuriérom doručená zásielka, ale až pri rozbaľovaní zásielky som si všimol, že fólia je roztrhnutá a zásielka je poškodená. Ako mám ďalej postupovať?

Odpoveď:

Najlepšie je vždy pri preberaní zásielky si doručenú zásielku poriadne skontrolovať a pokiaľ vidíte nejaké poškodenie, tak zásielku neprevziať. Tým, že podpíšte kuriérovi prevzatie zásielky, sa kuriér zbavuje zodpovednosti za zásielku a prípadné poškodenie spôsobené pri preprave sa už nedá u prepravnej spoločnosti reklamovať. Pokiaľ ale zásielka nebola poškodená a po jej rozbalení je na doručenom tovare viditeľné poškodenie, tak Vás poprosíme o vyhotovenie a zaslanie (mailom) fotodokumentácie poškodenia. Na základe posúdenia týchto fotografií rozhodneme o ďalšom postupe a následne Vás budeme infomovať.

Kontakt na Zdravotne-Matrace.sk, Skalica

Zdravotne-Matrace.sk - nový showroom v SkaliciChcete aj Vy nakúpiť nové zdravotné matrace výhodne, vyberať z kompletnej ponuky matracov z moderných aj klasických materiálov a to príjemne a v pohodlí Vášho domova či kancelárie? V tom prípade sme pri navrhovaní obchodu Zdravotne-Matrace.sk mysleli práve na Vás.

Kontaktné údaje:
E-mail: obchod@zdravotnematrace.sk
Telefón: +421 948 50 60 79 (cez prac. dni: 9.00 - 16.00 hod.)
Pevná linka: +421 222 205 824

Adresa:
Zdravotne-Matrace.sk
(SKÚŠANIE MATRACOV - odporúčame termín vopred telefonicky dohodnúť)
Pivovarská 35
909 01  Skalica

Otváracia doba
Pondelok - Piatok
9:00 - 16.00 hod.
Sobota - Zatvorené

Fakturačné údaje:
IČO: 47977353
DIČ: 2024172029
IČ DPH: SK2024172029

Bankové spojenie:
IBAN: SK51 7500 0000 0040 2102 1802
SWIFT: CEKOSKBX

Orgán dozoru a dohľadu:
Slovenská obchodná inšpekcia, Trhová 2, 917 01 Trnava 1 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa tel. č.: 033/5512 689, e-mail: tt@soi.sk

Šetríme Váš čas

V e-shope Zdravotne-Matrace.sk nie je nutné sa vopred registrovať. Objednávka je rýchla, veľmi jednoduchá a nie je obmedzená minimálnym odberom. Pri nakupovaní si jednoducho a pohodlne vyberiete matrace, o ktoré máte záujem, vložíte ich do košíka a vyplníte objednací formulár.

Showroom s matracmi Zdravotne-Matrace.sk - Pivovarská 35, Skalica

Vaše otázky ku matracom
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Pridať otázku do poradne
Meno a priezvisko:
Email:
Predmet:
Text Vašej otázky: